Maurice - Optimalisatie Groep

Maurice Beerthuyzen

Missie: CRO/UX-specialisten helpen met beter worden in hun vak, bedrijven helpen met het verbeteren van hun website, organisatie en dienstverlening

Rol/functie: CRO/CXO Lead & Strategist

Nu bezig met: het schrijven van een boek over hoe we ‘optmalisatie/CRO’ beter kunnen integreren binnen organisaties. Nu bezig met het hoofdstuk ‘cultuur’. En het opzetten van dit nieuwe initiatief ‘De Optimalisatie Groep’.

Meer info: Zie Linkedin

‘Consistency is the hoglobin of the little minds’ Ralph Waldo Emerson (Amerikaans denker en essayist) Consistentie wordt vaak als een...
Lees verder
sticky notes on board
Vorige week stelde ik op LinkedIn de vraag: hoe prioriteren we gewenste verbeteringen? Gaan we gewoon vooraan beginnen? Of is...
Lees verder
De focus lag bij het ontstaan van Conversion Rate Optimization (CRO) volledig op het eindresultaat. Inmiddels weten we dat het...
Lees verder
Van Hanegem schudt Blankenburg de hand. Ajax-Feyenoord 1971. Bron: Nationaal Archief/Anefo
Ajax- Feyenoord. Als ik het verschijnsel cultuur moet uitleggen, maak ik graag deze vergelijking. Want als er één duidelijk voorbeeld...
Lees verder
Hoe we ook georganiseerd zijn, als optimaliseerders streven we altijd naar verbetering. Ben je dus werkzaam als eenling, dan streef...
Lees verder
experimenten
Binnen de CRO-wereld is er het laatste half jaar van 2020 veel aandacht voor een ‘culture of experimentation’. Veel CRO-specialisten...
Lees verder
Wil je je met CRO echt het verschil maken dan dien je je ook druk te maken om je organisatie,...
Lees verder
Wij snappen dat de strategie, organisatie en executie van CRO en optimalisatie niet gemakkelijk is. Veel bedrijven worstelen dan ook...
Lees verder
Groei. Het is een belangrijk woord in de economie. En zeker ook in de CRO-wereld. We willen die Conversie percentages...
Lees verder

Hi, welkom op de blog van de Optimalisatie Groep.

Via dit blog houden we jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van CRO en website optimalisatie en organisatie. Onderwerpen waar we over schrijven is (digital) strategie, CRO, A/B testen, onderzoek, (re)design en UX, psychologie en data tips.

We publiceren meerdere berichten per week, die we bovendien via onze nieuwsbrief verspreiden.

Opgeven daarvoor kan hier

Categorieën